2009. április 5., vasárnap

Kedves Szeretet-Transzformátorok!

Gondoltam, megosztom Veletek egy kitapasztalt egyszerű technikát, amivel még pozitívabbá tudjuk tenni önmagunkat és a környezetünket.

Amikor azt érezzük, hogy belőlünk a többiek felé, illetőleg másoktól felénk nem túl kellemes energia áramlik, legyünk tudatosak, alkalmazzuk a transzformátori képességünket!

Tapasztalásom alapján elegendő csupán annyit tenni, hogy arra gondolunk, a külső-belső, kívülről-belülről érkező kellemetlen hatást ("negatív energiát") szívünk tiszta szeretetével, fényével és tudatunk erejével szeretetté, pozitív energiává alakítjuk. Ebből másoknak, a környezetünknek annyi szeretetet küldünk vissza, amennyire szükségük van, a többit a talpainkon keresztül továbbítjuk a Földnek, Föld Anyánknak, és a hozzá kapcsolódó lelkeknek.

Sőt, mindezt alkalmazhatjuk egy egyszerű betegségnél, megfázásnál is. Arra szoktam ilyenkor gondolni, hogy minden olyan hatást (külső-belső, fizikai, energetikai), ami a tüneteket okozza, ugyanígy pozitív energiává, szeretetté alakítom, úgy küldöm tovább, akár annak, akitől átvettem bármit, vagy a Földnek.

Én a szeretet, a pozitív energiák tudatos kiáramoltatásakor azt is hozzá szoktam tenni, hogy "a pozitív életfeladataik, és a karmikus feladataik megoldásához" - nem szeretnék akármilyen célhoz energetikai támogatást adni.

Ne lepődjetek meg a "váratlan" pozitív reakciókon!

Elegendő erőt, energiát, szeretetet, kitartást, képességeket, bölcsességet, türelmet kívánok a tudatos, bőségben áldott mindennapjainkhoz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése